Saturday, March 17, 2012

20120317

untuk si A 
. aku tahu kaw selalu stalker aku . tahniah sebab kaw kantoi dengan W . kaw engat aku tak kenal ke ayat kaw sendiri ? lepas tuh dok berceryte dekat owang yang N yang paksepakse dye ade password kaw sume , dah lapukk lah ceryte macam tuhh . budakbudak tadika boleh lah kaw bodobodo kan weyh . cube kaw pergi dekat cermin then tengok muka kaw , eish kalau aku malu nyea . tak tahu nak sorok muka ni dekat celah mane . aku engatkan ade lah baek haty nak berkarib dengan kaw tapy byle tengok perangai kaw , aduhaii cancel terus . kaw memang baek , baek dalam segi berpurapura . owang laen mungkin percaye tapy sory lah , sampai aku cium tanah atas bumi neyh balek pun kaw bukan sapesape and takde kene mengena dengan aku .

untuk si S
. kaw pulak tak habishabis berlagak sampai baju owang pon nak sesah ke , kate kaya . mane pergi ape yang kaw bongkak kan tuh ? lesapp ke . tuh lah laen kaly jangan berlagak , tuhan tak sukaa . duet makan pon pinjam owang , miskinmiskin aku takde lah sampai macam tuh . 

KARMA IS KARMA , WHEN YOU GIVE IT YOU GOT IT :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.