Monday, May 16, 2011

BYLE LELAKY LEPAS KATE

. one day nyna ngedate . nyna saje tanye sebab c A neyh memang susaa nak cakap terus terang sangat *konon nak suh nyna pk 'ouhh dye bukannyea sayangg aku' :D tapy satu soalan neyh dye jawabb sampai mulot nyna tersenyum lebaa sampai ke ear lobe haa .

situation pertame : c A pegy dekat kaunter MCD then toleh pandang nyna . 'eh awak lah oder saye malass lah , nak pegy cari tempat dudok' . ( nyna pon memang amat rajen oder2 neyh terutame MCD , lajuu jea )

situation kedua : ( nyna dah amek dulang then amek bubuh cili sume then nyna dudok ) nyna tanye 'nape tak awak jea yang oder ?

ANSWER : 
kaw tahu tak perempuan yang selalu menyusahkan aku , buat aku kelam kabut , saket haty , abeskan duet aku , buat aku nye masalah bertambah tambah , ajar aku makan bendebende yang aku ta gety nak oder 
SUMENYEA KAW !
tapy too la pasal aku sayangg kaw neyh <3

*action nyna lepas dye cakap cmtuh teruss cam tersenyum simpul ( dlm haty nyna cakap'ouhh dye ego luaran jea)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.