Monday, June 13, 2011

MINAH ALIM

. law boleh nak tutop litop jary tuhh kan kaw ? alangkah indahnyea . kaw pakay longgarlonggar , lengan tutop . law boleh nak pakai purdah kankan , ups ! haa ha menyesal satu badan aku sebab kenal perngai kaw bertopengkan muke puteh gebu suci baek , mulot lagylahh . nak gosip lajuu *hilang sume keayuan aliman kaw . ahaa ! first aku tak hamak nak meminjam ngan kaw tapy oleh kerane mulot maness kaw aduhai *melting aku duhh . rase macam nak feelin in f*** ngan kaw . kaw mengate sini kawan sane mengutok , one day aku nak tengok kaw berbahagia ngan sweettalker kaw . and then lagy satu , hipokrit aku tak macam hipokrit kaw . kaen dalam owang pun nak tahu , wahai sayangg baek bukak jea lah tudong kaw and pakai skirt jumm :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.